Kleine projecten en een klein team markeerden het bescheiden begin van Mobilunity, toen het bedrijf zich opmaakte tot een vooraanstaand leverancier van ontwikkelingsdiensten die gericht zijn op traditionele outsourcing.
Wij zijn gespecialiseerd in mensen, en het zijn uiteindelijk de mensen binnen ons bedrijf die Mobilunity steen voor steen hebben opgebouwd, onze bedrijfscultuur hebben gecreëerd, en dagelijks werken aan de groei ervan. Van hoog tot laag zijn we erin geslaagd loyale, ambitieuze en doorgewinterde professionals te verzamelen die niet alleen een band hebben met onze klanten, maar ook weten wat wij als bedrijf nodig hebben en waarom.
Onze houding weerspiegelt leiderschap, en bij Mobilunity is onze aanpak om met volle kracht vooruit te gaan, door nieuwe uitdagingen aan te gaan, onze bedrijfsactiviteiten over de hele wereld uit te breiden en met succes kwaliteit en efficiëntie te leveren aan onze klanten.
Als oprichter van Mobilunity heeft Cyril een passie voor mensen, ontdekken en innoveren. Hij heeft zijn carrière gewijd aan het creëren van innovatieve producten, het leveren van software ontwikkeling op hoog niveau en het opbouwen van professionele teams die gespecialiseerd zijn in het bieden van klanten met de tools die ze nodig hebben om succesvol te zijn.
Wij voorzien bedrijven van volledig toegewijde ontwikkelingsteams. Onze klanten hebben een expertise, en wij leveren de experts. Ons model stelt onze klanten in staat hun processen te handhaven, en hun team direct te managen, aangezien elk teamlid volledig is toegewijd en geen andere verplichtingen heeft aan andere projecten. Daarom krijgen onze klanten een uitstekende ontwikkeling, consistent lage kosten, en volledige controle.
Wij geloven dat de sleutel tot elke succesvolle onderneming ligt in de mensen die zich ervoor inzetten. Daarom creëerden wij ons 3R-model van Nearshoring om ons te concentreren op de dingen die voor onze klanten het belangrijkst zijn:
Wij geloven dat de relaties die wij tussen onze teams opbouwen, ons in staat stellen om onze klanten een voorbeeldige service te bieden, samen met een maximale productiviteit. Dat is nog een reden waarom ons team net dat beetje meer zal doen om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn.
Om succesvol te zijn, moeten we de juiste mensen vinden. Ons recruteringsteam past een aangepaste aanpak toe om de beste mensen te vinden, die toevallig ook getalenteerde ingenieurs zijn. Aangezien geen twee vacatures hetzelfde zijn, zorgen wij ervoor dat elk lid van uw team een specialist is die het belang van uw project en de bijzonderheden ervan begrijpt.
Een team opbouwen is belangrijk, maar dat team behouden is net zo belangrijk. Wij doen alles wat nodig is om ervoor te zorgen dat onze klanten werken met - tevreden, betrokken, ontwikkelaars, en personeel dat profiteert van het hebben van een comfortabele werkomgeving en diverse extraatjes. Of het nu gaat om toegang tot programma's en training die hen professioneel zullen ontwikkelen, of kleine verbeteringen aan het kantoor, wij doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat het team gelukkig is.
Naarmate de reputatie en het klantenbestand van Mobilunity groeide, ontstond een dringende behoefte aan diverse diensten en met die diensten kwamen nieuwe ontdekkingen en kansen.
Lokale en internationale merkbekendheid werd een prioriteit. Mobilunity nam deel aan verschillende evenementen en lanceerde talrijke lokale campagnes om onze aanwezigheid op de markt te vergroten..
Een nieuw model werd gecreëerd en voltooid, en bood klanten wat ze echt nodig hadden. Toegewijde ontwikkelingsteams die volledig beheerd zouden worden door de klanten zelf, wat meer transparantie, consistentie en flexibiliteit zou bieden.
Naarmate we onze aanpak en ons aanbod verfijnden, zagen we dat er geen grenzen waren aan wat we met ons model konden bereiken. Klanten van over de hele wereld begonnen onze inspanningen te waarderen, en onze klantenlijst breidde zich gestaag uit zonder grenzen
Wat wij aanbieden is meer dan een dienst, het is een methodologie, een dogma, een systeem dat voortdurend werkt om te verbeteren, en op te voeden. Daarom hebben we besloten om onze kerncompetenties samen te vatten, door een 3R-aanpak aan te kondigen: Relaties, Rekrutering en Behoud.
Sindsdien heeft Mobilunity zijn bereik uitgebreid en markten verkend waarvan velen dachten dat ze onbereikbaar zouden zijn. Onze klanten richten zich nu op een breed scala aan industrieën en technologiestacks, waaronder Insurtech, Fintech, IoT, Embedded software en nog veel meer.
Dit blijkt een moeilijk jaar te zijn voor iedereen, maar de huidige wereldwijde situatie zal Mobilunity er niet van weerhouden om vooruit te gaan en onze klanten en hun teams te ondersteunen. Van het omarmen van nieuwe opleidings- en betrokkenheidmethoden tot het voeren van campagnes om onze klanten te ondersteunen, Mobilunity is vastbesloten om groei te garanderen in zowel 2020 als daarna.